Предмет математики настільки серйозний, що не треба нехтувати можливістю зробити його цікавим.
Блез Паскаль
Кожен вчитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання. Таке завдання ставлять перед собою і викладачі математики Львівського вищого професійного політехнічного училища Федотова Н.М. і Войцеховська Я.Я.
Одним із засобів зацікавлення учнів математикою є добре продумана позакласна робота. Такі заняття дають можливість ширше пропагувати досягнення і значення математичної науки, прищепити учням любов до математики, сприяють розвитку і виявленню здібностей учнів, а також засвоєнню ними програмного матеріалу.
Позакласні заходи та заняття дають велику користь і самому викладачу, бо, готуючись до них він докладно вивчає відповідну літературу, розширюючи й поглиблюючи тим самим свої знання.
Особливе місце в позакласній роботі належить проведенню предметного тижня – тижня математики, що сприяє розвитку особистісних якостей учнів, зближенню викладача і учня.
З 17 по 21 грудня 2018року в училищі пройшов Тиждень математики.
На кожен день тижня сплановано математичні заходи: «Аукціон знань» (розв’язування логічних задач, кросвордів, ребусів), випуск стінгазет, перегляд фільмів на математичну тему, показовий урок на тему: «Логарифмічна функція, її властивості та графіки» (Федотова Н.М.), математичний квест, розважальна гра: «Хто візьме гору: дівчата чи хлопці?».
Після свята приходять будні, але інтерес до предмету залишається і його треба закріплювати щоденною роботою і на уроках і після уроків. Активність, яку учні проявили під час тижня математики, переноситься на уроки. Якщо учень показав себе «знавцем», то на звичайному уроці йому вже не хочеться бути «сірим» учнем. Підвищується інтерес до предмета і виникає бажання досягати успіху в його вивченні, спостерігається розвиток логічного мислення, пам’яті, мови, проявляється кмітливість, допитливість. В учнів формуються уміння і навички роботи з навчальною та енциклопедичною літературою, виховуються прагнення до прояву власної ініціативи і вміння працювати в колективі; формуються нові, позитивні взаємовідносини між викладачем і учнями. А все це є необхідною умовою для успішного вивчення такого непростого предмета як математика.
Дякуємо всім за активну участь у проведенні тижня математики.