Структура учнівського самоврядування училища.
Робота учнівського самоврядування в ЛВППУ
На сьогоднішній день члени учнівського самоврядування – це майбутні працівники владних структур, державні діячі, організатори виробництв, керівники колективів, фахівці.
Сфери діяльності учнівського самоврядування багатогранні, але з них можна виділити дві основні:
- Самоврядування в навчальному закладі;
- Самоврядування в організації побуту і відпочину.
В організації побуту і відпочину активність учнів значно вища, ніж у самоврядування в навчальному закладі. У гуртожитку нашого училища учнівське самоврядування вважає пропаганду здорового способу життя, культури побуту, прищеплення бережливого ставлення до власного здоров’я. З ініціативи учнів організовуються огляди-конкурси, вечори відпочинку, екскурсії, зустрічі з цікавими людьми .
Робота учнівського самоврядування сприяє підвищенню рівня психологічної адаптації учнів до навчальної й громадської діяльності, а також формування дружного колективу, знатного ефективно вирішувати усі проблеми. Наступним кроком є підготовка учнів до активної участі в громадському самоврядуванні, розвиток в них високої соціальної активності й відповідальності.
До складу учнівського самоврядування входять представники від кожної учнівської групи, які обираються на загальних зборах групи. Учнівське самоврядування складається з об’єднань різних напрямів роботи:
- Комісія дисципліни та порядку «Правопорушник»;
- Комісія соціального захисту і прав учнів;
- Наукове товариство «Ерудит»;
- Центр дозвілля «Модерн»;
- Центр художньої творчості;
- Центр фізкультури та спорту «Богатир».
Велику допомогу та підтримку учнівському самоврядуванні надає адміністрація училища. У вирішенні будь яких питань нам допомагають викладачі, майстри виробничого навчання, а також безпосередньо адміністрація.
Основними завданнями органів учнівського самоврядування :
- Забезпечення і захист прав та інтересів учнів;
- Забезпечення виконання учнями своїх обов’язків;
- Сприяння навчальної, творчої діяльності учнів.
До думки учнів завжди прислухаються педагоги, вихователі гуртожитку, зокрема здійснюється:
- відкрите спілкування з адміністрацією під час проведення зустрічей, зборів,
- постійний контакт адміністрації через скриньку довіри;
- позитивна реакція адміністрації на пропозиції від учнів щодо вдосконалення системи навчання, вільного доступу до мережі Internet, удосконалення практичного навчання учнів, організації та проведення навчальних практик, умов проживання у гуртожитку, співдружності учнів різних курсів.