Структура учнівського самоврядування училища


Структура учнівського самоврядування училища.

Робота учнівського самоврядування в ЛВППУ

На сьогоднішній день члени учнівського самоврядування – це майбутні працівники владних структур, державні діячі, організатори виробництв, керівники колективів, фахівці.

Сфери діяльності учнівського самоврядування багатогранні, але з них можна виділити дві основні:

  • Самоврядування в навчальному закладі;
  • Самоврядування в організації побуту і відпочину.

В  організації побуту і відпочину активність учнів значно вища, ніж у самоврядування в навчальному закладі. У гуртожитку нашого училища учнівське самоврядування вважає   пропаганду  здорового способу життя, культури побуту, прищеплення бережливого ставлення до власного здоров’я. З ініціативи учнів організовуються огляди-конкурси, вечори відпочинку, екскурсії, зустрічі з цікавими людьми .

Робота учнівського самоврядування  сприяє підвищенню рівня психологічної адаптації учнів до навчальної й громадської діяльності, а також формування дружного колективу, знатного ефективно вирішувати усі проблеми. Наступним кроком є підготовка учнів до активної участі в громадському самоврядуванні, розвиток в них високої соціальної активності й відповідальності.

До складу учнівського самоврядування входять представники  від кожної учнівської групи, які обираються на загальних зборах групи. Учнівське самоврядування складається з об’єднань  різних напрямів роботи:

  • Комісія дисципліни та порядку «Правопорушник»;
  • Комісія соціального захисту і прав учнів;
  • Наукове товариство «Ерудит»;
  • Центр дозвілля «Модерн»;
  • Центр художньої творчості;
  • Центр фізкультури та спорту «Богатир».

Велику допомогу та підтримку  учнівському самоврядуванні надає адміністрація училища.   У вирішенні будь яких питань нам допомагають викладачі, майстри виробничого навчання, а також безпосередньо адміністрація.

Основними завданнями органів учнівського самоврядування :

  • Забезпечення і захист прав та інтересів учнів;
  • Забезпечення виконання учнями своїх обов’язків;
  • Сприяння навчальної, творчої діяльності учнів.

До думки учнів завжди прислухаються педагоги, вихователі гуртожитку, зокрема здійснюється:

  • відкрите спілкування з адміністрацією під час проведення зустрічей, зборів,
  • постійний контакт адміністрації через скриньку довіри;
  • позитивна реакція адміністрації на пропозиції від учнів щодо вдосконалення системи навчання, вільного доступу до мережі Internet, удосконалення практичного навчання  учнів, організації та проведення навчальних практик, умов проживання  у гуртожитку, співдружності учнів різних курсів.